Galatasaray'da şampiyonluk sonrası ayrılık rüzgarı: Üç yıldız veda ediyor

Süper Lig'de 26. şampiyonluğunu ilan eden Galatasaray'da yeni sezonun transfer çalışmaları hız kazandı. Şampiyonluk coşkusunun ardından teknik direktör Okan Buruk'un da işaret ettiği gibi, takımda köklü değişiklikler yolda. Bu doğrultuda, Kasımpaşa deplasmanında sezonun son maçına çıkan üç yabancı oyuncunun sarı-kırmızılı formaya veda edeceği kesinleşti.

NOA LANG VE SACHA BOEY'E VEDA

Galatasaray'ın devre arasında kadrosuna kattığı ve özellikle kritik anlarda takımına katkı sağlayan Noa Lang'ın 30 milyon euro'luk satın alma opsiyonu kullanılmayacak. Hollandalı oyuncu, Kasımpaşa maçında sarı-kırmızılı formayla son kez sahaya çıktı. Benzer bir durum, Bayern Münih'ten kiralanan Sacha Boey için de geçerli. 15 milyon euro'luk satın alma opsiyonu bulunan Boey'in bonservis bedelinde indirim sağlanamazsa, onun da takımdan ayrılması bekleniyor. Bu iki oyuncu da Kasımpaşa maçında son kez Galatasaray forması giydi.

ASPRİLLA DA GİDENLER ARASINDA

Diğer yandan, Girona'dan kiralık olarak transfer edilen Yaser Asprilla da gelecek sezon Galatasaray'ın planlarında yer almıyor. 23 milyon euro'luk satın alma opsiyonu bulunmayan 22 yaşındaki Kolombiyalı oyuncunun, sezon sonunda sözleşmesi sona erecek ve İspanya'ya dönecek. Bu üç oyuncunun ayrılığıyla birlikte Galatasaray, yeni sezonda daha güçlü bir kadro kurmak için kolları sıvadı.

Sitemizin daha işlevsel hale getirilmesi için yasal mevzuata uygun çerezler kullanılır. Fikrini Söyle’yi kullanarak bu çerezleri kabul etmiş olursunuz. Çerez kullanımına ilişkin detaylı bilgilere çerez politikamız'dan ulaşabilirsiniz.