Uraloğlu: Hürmüz Boğazı'ndan 11 Türk gemisi güvenle ayrıldı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu, Hürmüz Boğazı'ndan 11 Türk gemisinin güvenli bir şekilde ayrıldığını açıkladı ve bölgedeki gelişmeleri sürekli takip ettiklerini vurguladı.
Sitemizin daha işlevsel hale getirilmesi için yasal mevzuata uygun çerezler kullanılır. Fikrini Söyle’yi kullanarak bu çerezleri kabul etmiş olursunuz. Çerez kullanımına ilişkin detaylı bilgilere çerez politikamız'dan ulaşabilirsiniz.