İşgal altındaki topraklarda kanlı hafta: İsrailliler 76 saldırıyla 19 Filistinliyi hedef aldı

Filistin toprakları üzerindeki işgalci varlığını sürdüren İsrailliler, son bir haftada gerçekleştirdiği 76 saldırıyla Filistin halkına büyük zarar verdi. Filistin Hükümeti İletişim Merkezi tarafından yapılan açıklamada, bu saldırıların 19 Filistin yerleşimini hedef aldığı ve aralarında 6 çocuğun da bulunduğu 19 Filistinlinin yaralandığı bildirildi.

GASBETTİKLERİ TOPRAKLARDA YIKIM VE ŞİDDET

Açıklamada ayrıca, İsraillilerin Filistinlilere ait araç ve mülklere yönelik saldırılarına dair görüntülere de yer verildi. Bu görüntülerde, işgalci güçlerin buldozerlerle Filistinlilere ait arazilerde yıkım faaliyetleri yürüttüğü açıkça görülüyor. Bu vahim verilerin yalnızca son bir haftalık dönemi kapsadığı vurgulandı.

YIKIM EMRİ VE YENİ TEHDİTLER

Bu saldırıların yanı sıra, İsrail yönetiminin de aynı dönemde Filistin topraklarında çok sayıda yıkım emri çıkardığı hatırlatıldı. Haberlerde ayrıca, ABD Dışişleri Bakanı Rubio'nun Gazze'nin yüzde 70'inin işgal edilme planının ABD'ye ait olmadığı yönündeki açıklaması ve İsrailli Siyonist Bakan Ben-Gvir'in ezana savaş açarak camilerden gelen gürültüyü keseceği yönündeki tehditleri de dikkat çekiyor.

Sitemizin daha işlevsel hale getirilmesi için yasal mevzuata uygun çerezler kullanılır. Fikrini Söyle’yi kullanarak bu çerezleri kabul etmiş olursunuz. Çerez kullanımına ilişkin detaylı bilgilere çerez politikamız'dan ulaşabilirsiniz.